It's been a crazy week!

Jaa, det kan man väll säga när man har en skåning på besök ;) Natalie kom upp från skåne för att hälsa på mig här i stockholm i tisdags :) Kvällen började vi på Soap bar men slutade sedan på the lab ända in på morgontimmarna ;) Dagen efter mådde man jue inte helt great precis, men trots det överlevde jag en skoldag kl 12-20! Strong jobbat, YES!

Återhämtning onsdag, bio tordag och utgång fredag på PURE med Natha, Andy och Danne :) Damn vad vi har hunnit med mycket! pluuus skola..




Idag åkte Natha tillbaka till skåne och jag har tillbringat förmiddagen i stallet med Wilma med träning för instruktör, vilket var mycket lärorikt! Corina är så duuktig :) Lektionen gick ut på att jag skulle lära mig grunderna i "akademisk ridkonst", rida hästen utan att använda skänklarna och lilla Wilma med sin egen vilja var otroligt duktig på att samarbeta när hon väl insåg att jag låg steget före :) Ska bli väldigt spännande att se henne utvecklas! Hon är så duktig när hon väl vill och förstår vad man vill få ut av henne (A) Nästa helg blir det löshoppning tillsammans med Heidi.

By the way så har jag varit ute och joggat idag.. Duktigt vaa?! :D Nu ska jag minsann sätta igång med träningen på allvar ;) utan något fuskande :O

Haft en mysig kväll med älskling och nu kallar sängen (A) Skola imorron!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0