Morgonstress!

Från och med nuu.. aldrig mer svart te innan jag går och lägger mig såvida jag inte vill sitta uppe halva natten! För det var precis som hände igår och jaa, jag skyller på teet. Att man utöver de ska försova sig och behöva komma försent till skolan i väntan på dom jäkla ersättningsbussarna mot gullmarsplan :/ Och inte nog med det så glömmer jag arbetsrocken som vi måste ha i skolan.

NU så hade jag ändå ganska tur eftersom vi bara hade lektioner idag, att jag "bara" blev 10 min sen och att det fanns en rock att låna.. dock en gammal mycket ful modell som jag fick många fina kommentarer om under dagen. haha. Tack och lov att vi slapp få dom rockarna när vi började skolan!

Dagens lektioner har bestått av manikyr (förmiddag) och elterapi (eftermiddag). Härligt att få naglarna fixade av Mickan i morse och lackning.. jaa, det behöver alltid tränas. To be continued på fredag då jag och mickan ska lacka varandras naglar i träningssyfte innan utgång! Dock innan vi börjar med spriten ;P hahah. Tror nog det blir bäst?!

På elterapin tränade vi apparater.. har fått cellulitbehandling idag och muskelstimulering på magen för första gången! Jaa, herreguud vad det känns att den tränas.. spec när man är otränad :P haha. Och Catrin fick muskelstimulering i ansiktet av mig. Man för runt en liten kloss i ansiktet som är kopplad till en muskelstimuleringsapparat och låter musklerna kontrahera ett visst antal gånger innan man flyttar den vidare till nästa muskel. Ser jätteroligt ut eftersom ansiktsmusklerna rör sig utan den egna viljan ;P Därefter gjorde jag massage med G5 på Catrin som är en vibrerande massageapparat med olika munstycken som man kan byta ut..



Har äntligen skickat in min söndriga iphone idag för reperation! Hoppas få tillbaka den i veckans slut, åter med en hel skärm (A) Tack för guidturen till posten Mickan! jaa, som sagt.. jag klarar mig INTE utan min iphone i stockholm. Risken för att jag ska gå vilse är väääldigt stooor. haha ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0