Tidig kväll

Reperatörerna skulle komma mellan kl 8 och 18 idag och sist så dök de inte upp förrän 11 så tänkte att det säkert skulle bli likadant idag. När kl var 8 ringde min klocka och när hon var halv 9 gick jag upp. Hann precis ta på morgonrocken när det ringer på dörren. Gissa vem? Reperatörerna.. så typiskt. Där står jag nyvaken..med en knorr i håret och med morgonrock på medans de går in o säger att de ska fixa spisen. "ehh, okej.. då går jag och duschar" haha :P Kan säga att jag duschade vääldigt länge..

Fått bikinin vaxad idag av Catrin, häärligt :D

För övrigt har jag haft 3 behandlingar idag. Pedikyr, frans och brynfärg och ansiktsbehandling.. Är helt död när skolan slutar kl 20. Megatrött, hungrig och totalt orkeslös.. dessutom börjar vi tidigt imorron :/

Ikväll ska jag faktiskt hoppa big brother. Har ju följt det varje dag, men känner egentligen att det går lite för sent. Kan ju se nån repris, annars e det ju ändå summering av veckan på söndagar. Man måste ju ha ett liv också, BB är inte allt :P

Ska faktiskt ta och krypa ner i sängen nu (A) så är man förhoppningsvis pigg och glad imorgon så att man kan fokusera på lite plugg också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0