Reperation

Ikväll har mammas sambo som bor i stockholm varit förbi en sväng och hjälpt mig med cykeln :) Jag hade nämligen glömt bort koden till cykeln så vi fick försöka klippa upp låset istället.. vilket inte var det lättaste projektet. Vi försökte oss på vajern istället som jag fått av min morfar och som han påstått ska vara oförstörbart. Ja, nästintill. Vi fick kämpa i en evighet och till sist lyckades vi få dit ett nytt lås på cykeln, denna gång med nyckel! Imorgon blir det kanske en liten cykeltur, vad härligt :)

Imorgon har jag sovmorgon! Skola kl 12-20 med salongspraktik. Men ett litet problem! Det ska komma byggarbetare eller något för att byta brännarna på gasspisen mellan kl 8-18 så får nog gå upp tidigt i alla fall. Man vill ju inte vakna av att det knackar på dörren och sen ska man duscha och göra sig iordning med folk i lägenheten. Nejtack!

Nu ska jag försöka få lite godnatts sömn innan min tidiga morgon börjar (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0