Äntligen fredag!

lr vad ska man säga?! Idag har vi gått i skolan 8:30-16:30.. lååång dag för att vara fredag. Har haft 3 behandlingar idag, en helkroppsmassage och två pedikyrer varav den ena var min stammis som kommit nu för tredje gången. Världens goaste, piggaste tjej som bara utstrålar en fantaskisk energi :) Efter behandlingen kom hon tillbaka för att ge mig lite dricks som hon tyckte jag kunde ha i helgen, åhh så snällt (A)

Väl hemma var Zimba väldigt glad att se mig! Han har sprungit runt omkring benen på mig vart jag än gått och kurat ihopa sig tätt intill mig med sitt kurrande läte som aldrig tycks vilja sluta. De e ju klart, han är ju van vid att ha andy hemma och ja, det är väll jag med.. Det är med blandade känslor man kommer hem till en tom lägenhet. Ingen att längta efter dagens slut, ingen att äta och laga mat och ingen som sover vid ens sida. Men allting har väll sina för och nackdelar antar jag.. bara att börja vänja sig.

Helgen ska iaf tillbringas med pluggg, måste skriva på mitt arbete. Ska ju lämnas in nästa måndag.. Ska även träffa en potentiell kattvakt till zimba som bor i lägenheten här bredvid.

Ikväll blir det mys med mitt lilla pälsmonster, tevetittande i min ensamhet :P om inget sällskap dyker upp?! samt lite godis (och plugg)... we shall se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0