Idol 2010

Kuul att Idol är tillbaka och att se första avsnittet ikväll, tillsammans med good mat.. Tacoos :D MUMS! To be continued imorron :)



Va ett tag sen jag uppdaterade sist, men tiden räcker ju knappt till.. I helgen blev det lite middag och utgång med några av Andys arbetskollegor och söndagen bestod av återhämtning, sömn och tvättning. Skojj va?! ;) Well, It has to be done..

Nytt som vi har lärt oss denna vecka är handmassage, vilket är superkuul! och jag har finslipat min lackningsteknik.. får nog träna lite mer här hemma på Andy ;P Ansiktsmassage och idag har vi fått färga ögonfransarna, så nu e dom naturligt "målade" ;) Ska berätta lite utförligare senare vid nått tillfälle om olika behandlingar och lite tips och trix kring hudvård när tiden finns :)

Nu känner jag hur tröttheten kommer krypandes, dax att förberada sig för en tidig morgon och en hel dag full av teori om Anatomi ..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0