You must have faith in everything.

Bloggen har legat i "vila" ett tag, men nu e det dax för lite update! Mycket har hänt på en månad.. För tillfället så känns det som livet består av 3 viktiga saker.. plugga, sova och äta! Dagarna går sjukt fort och plötsligt blir de helg och sen är det måndag igen. Tiden räcker knappt till, eller rättarsagt.. den räcker inte till mer än till skolan :/ tråkigt nog. Ibland önskar man att man bara kunde vilat och tagit det lugnt istället för att ständigt känna pressen att man måste prestera. Hade inte bangat en partyhelg ;)

Dessutom lääängtar jag sönder efter vår lägehet (min och andys alldeles egna (A)) vilket jag hoppas vi fått till jullovet iaf! Känns lite småjobbigt att leva ur resväskan fortfarande.. men man är väll flexibel ;P

Och nu har jag även hälsan att tänka på?! Hmm. Var hos läkaren (gynekologen) idag pga av utebliven mens 2 gånger och har slutat med p-piller för en månad sen. Inte gravid så idag fick jag göra nått hormonprov och så får jag se vad som händer :/ Har dessutom fått mycket problem med huden igen (acne) vilket säkert beror på att jag slutat med mina piller, samt den nya miljön och stressen i skolan enligt råd från mina lärare som faktiskt är hudterapeuter. Men fick ett tips av en kompis om diane, en acnemedicin som även fungerar som p-piller.. så ska kontakta en hudläkare så jag kan få bukt på problemen!

Men trots allt plugg så ser jag fram emot att gå till skolan varje dag, vi har ju otroligt roligt i klassen.. 20 tjejer där man varje dag tränar olika behandlingar på varandra i par :) Nu kan jag så mycket som frans och brynfärgning, pedikyr, manikyr, ansiktsbenadling, vaxning, make-up och vi har precis börjat med helkroppsmassage vilket är riktigt kuul :D och snart blir det även elektroterapi.

Nu måste jag plugga.. Fysikprov imorron! Och sen slutar man tidigt för en gångs skull :)

Men jag tror på mej själv! Allt kommer bli underbart så småningom ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0