Träningsverk som in i tusan!

Blev lite ändrade planer imorse när jag tänkt stiga upp upp sticka till yogapasset:

  1. Var att jag hade fruktansvärt ont i varenda muskel i precis HELA kroppen! och eftersom jag inte vatt på yoga innan så vet jag inte ens om jag klarat av att sitta i nån viss position som jag tror man brukar göra.. Bara att resa sig från sängen var ju en hel process :P
  2. Jag behöver faktiskt plugga! Göra det istället ;)
  3. Det regnade ute och sängen kändes mer lockande än att bara ta mej ut genom dörren..

Så resultatet blev att jag återvände till sängen för att ladda inför dagens kommande plugg inför provet på tisdag!

Märkte att crossfit passet gett resultat iaf! Har man träningsvärk så går muskelfibrerna av och bygger upp sig så att man blir starkare ;) ska vi tydligen kunna inför provet :P Soo, I'm getting stronger ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0