Tråkigaste kvällen ever!!

Är sjukt uttråkad, saknar mina vänner, saknar mitt liv, är konstant trött och här sitter man ensam i en lägenhet söder om stockholm på 6:e våningen en fredag kväll, smaskar på naturgodis och vin. Är egentligen sjukt hungrig men inte orkat laga nått.. så godis får väll duga ikväll..

Andy är ute och festar "med jobb". Jag vill också uut! Längtar bara tills det att alla mina underbara vänner i skåne kommer upp eller att jag kommer ner så fort proven är över.

Men måste verkligen ligga i nu, prov på tisdag i anatomi.. skelettet, lymfsystemet, cirkulationsapparaten, musklerna, matspjälkningen och respiration.. jag vill bokstavlig talat döö. Okej?! inte riktigt.. men nästan.

Fått reda på 2 prov i veckan. hittills har jag fått 2 mvg och 1 vg.. turligt nog?! Jaa :) Har blivit flitig nu vet ni ;) Ska försöka fortsätta i samma stil nu bara (A)

Imorron bitti tänkte jag pallra mig till gymmet för lite crossfit :) Måste verkligen komma igång! Gått upp ett x antal kilo :O Är ju van vid att gå till stallet varje dag, träna och hundpromenader och vad gör man nu?! joo, inget :/ svårt att få tiden att räcka till :( Fast va faktiskt på gymmet idag en sväng (A) Men krävs lite mer än helgträning!













Kommentarer
Postat av: Caroline

Heja Heja Heja!



Jo håret mitt har allt blivit lite mörkare ;) Kämpa på med skolan nu!

2010-10-23 @ 19:44:35
URL: http://rosafe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0