Snöööö!

Åhh, vad det snöar! Har precis slutat skolan.. Haft makeup lektion idag där vi fått träna på att lägga varma och kalla färger, mycket roligt :) hem till lägenheten som jag äntligen fick ordning på igår efter vår lilla flytt i helgen :) va ju nere i Skåne i helgen för att hämta grejer så som säng, soffbord, teve och annat. Tanken va ju också att jag skulle ut med tjejerna på lördagen med.. Men så blev det inte riktigt :( våra "stop" hos både mina och andys släktingar tog på tok för lång tid än vad vi hade tänkt oss :/ plus att vi var tvungna att köra någon mil för att hämta ett släp kl 8 söndagmorgonen gjorde inte saken bättre. Mina festplaner var som bortblåsta :/ det blev en lång jobbig resa upp till Stockholm med tanke på hastigheten 80 med släp och tanken att vi bara ville komma fram! Men lite humor och underhållning på vägen kan göra vilken människa som helst pigg ;) ikväll ska jag göra ansiktsbehandling på mamma på skolan .. Hon e på lite besök från Skåne :) och lite rundvandring för henne i lägenheten ;) Bilder kommer senare! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0