LÖÖÖÖRDAG!

Då var det äntligen helg IGEN! Tiden bara springer iväg.. Det känns som att jag har bott i Stockholm en evighet men ändå en med en känsla av att jag nyss flyttat hit. 3 månader har gått och jag har redan lärt mig otroligt mycket, och nu är det bara träna, träna och åter träna på kunder som gäller. Första praktikveckan på Beutycenter är över!

På tisdag har vi vårt
sista anatomiprov av 3 möjliga.. ska skönt att äntligen få det ur världen! Såå, då kan ni ju räkna ut hur helgen ska spenderas?! Plugg, plugg och mer plugg :/ Skulle städat idag, men tog lite sovmorgon och kollat på katt (A) så får ta det imorron istället :)

Jaa, djurälskare som jag är.. så klarar jag mig inte utan minst 1 levande dunboll. Speciellt inte efter att ha lämnat kvar ALLA mina älsklingar nere i skåne .. hund, katter och häst :( men självklart har jag ju en älskling kvar, Andy (A) och en till kommer det bli (A) lilla Simba behövde ett nytt hem och flyttar in till oss nästa helg :D<3



Är egentligen en hundmänniska, men denna lilla krabaten fick mitt hjärta att smälta (A)
Visst är han underbar?

Nu ska det åter pluggas innan andy kommer hem från jobb :/ By the way.. så har jag letat förgäves efter min usb-sladd till kameran utan att hitta den :S tänkte lägga upp lite bilder på lägenheten så att ni kan se hur jag har det, samt vad ni kan se fram emot när ni kommer hit ;) Jag kan garantera skönaste soffan ever! Förhoppningsvis hittar jag den under morgondagens städning ;D I HOPE!

 


Kommentarer
Postat av: Madde

Olalala ska ni också ha en liten simba hihi

2010-11-27 @ 18:04:36
URL: http://lmjurs.devote.se
Postat av: Caroline

God vad söt den var! Klart jag är hemma i skåne över jul. Äligt så är jag i skåne väldigt mycket just nu. HAr bara 7 veckor kvar i skolan och inge lektioner kvar :D Är du också nere över julen?

2010-11-28 @ 13:13:42
URL: http://rosafe.blogg.se/
Postat av: Jessica fredriksson

Ja absolut trivs hur bra som helst med det. Superroligt. Jag pluggar på International Beauty School of sweeden. Ligger på kungsholmstorg :)

2010-12-11 @ 10:54:44
URL: http://jessicafredriksson.blogg.se/
Postat av: Linda

okej :) Va skönt dom klarar sig iaf. :)

Jag jobbar som bara den på dagiset fortfarande & kommer fortsätta enda till siste juni, eller tills vidare hon andra e borta:)Så blir skönt att veta vad man ska göra :)

Själv?

2010-12-19 @ 19:25:56
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0