Lanvin <3 HM

Har just satt mig på tunnelbanan på väg hem.. Tog en liten sväng inom HM för att få en snabbtitt av kollektionen men bestämde mig för att köa eftersom kön in till den privata kollektionen inte va alls lång. 30 pers som får gå runt bland kollektionen i 10 min och sen är det nästas tur. Hittade lite klänningar som va riktigt snygga.. Tänkte att jag kanske skulle hittat en nyårsklänning.. Men finns ju många klänningar att välja på i butikerna nu inför jul och nyår :) dessutom så tyckte jag inte att passformen va riktigt perfekt.. Soo i'll save that money for anothter dress (a)

Nu hem och plugga med lite naturgodis som energi :) Börjar 12 imorron och har praktik till 20, då blir det sovmorgon iaf :D fast har 2 behandlingar på samma dag! Har hittills bara haft en, idag så hade jag en pedikyr kund som bokat dubbel, dvs att man får 2 beandlingar samtidigt. Så medans jag tog hand om fötterna gjorde Elin ansiktsbehandling.. Enligt kunden bästa behandlingen hon varit på! Förrutom när jag skulle lägga stöd för hennes nageltrång.. Men var ju faktiskt för hennes eget bästa (a) terapeutpoäng till oss tack ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0