Träningen är igång..

Idag har jag haft en helt underbar dag! Började dagen med lite träningövningar.. åt havregrynsgröt till frukost, andra gången jag äter de i hela mitt liv.. ska tydligen va nyttigt?! o smakar jue hyfsat (med äpple o kanel)(A)
Har cyklat till och från jobb.. bara 3 timmars pass idag :D DE E CHILL!

Hamlet, mitt lilla odjur till hund var helt fantasktisk idag på våra promenader :D Lämnade huset med honom okopplad och så förblev det hela rundan! Åhh, han börjar äntligen moogna?! (A) om de vore så braa..

Första sommarträningen på friskis o svettis idag.. kan säga att både dagens och gårdagens cykelturer börjar kännas i benen och allt kändes bara som tortyr :P Men efter några gånger ska jag väll ha vant mej så jag klarar både mina cykelturer o träningspass galant ;P

Soo, den stoooora frågan? Vad händer på midsommar? Har fått lite erbjudanden men ingen aning var jag ska ta vägen :P Känns som de va evigheter sen jag firade midsommar hemma :/ Och vad kan leva upp till förra årets fest i mallis.. när jag bestämde mej för att partajja järnet dagen innan midsommar och sedan kom till festen bakis med en illamående känsla bara jag fick syn på sprit ;O Jaa.. vi får väll se vad som händer detta ååår ;D

Älskling är i blekinge o jobbar.. önskar du va här :( Söööndagsläääääääängtan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0