You & me, just the way it should be.

Har inte skrivit på några dagar nu eftersom andy har varit ledig från jobb så vi har tillbringat tiden i eslöv hos honom sön-ons när jag inte jobbat (A) Och man vill ju ta vara på tiden man har tillsammans så mycket som möjligt ju (A) Dagarna har bestått av mys, matlagning med världens bästa grillmästare ;) och ja.. jag står för den färdiga salladen o potatisen.. hihi. Sooo avancerat xD I tisdes blev det en spontan förfest med folk från telenor där även en tjejkompis från mallis börjat, sjukt kuul att ses igen och sedan utgång på båten i malmö .. där vi hade en toppenkväll! Kan säga att Pina Colada på båten= underbart goooda! Tack baby :)

Idag har jag bara sovit länge.. sköööönt! Joggat en sväng, stäääädat, fixat med ännu fler ansökningar till ännu fler skolor. Börjar få lite panik eftersom vissa utbilningar börjar redan i augusti o vill egentligen hinna åka runt o kolla på alla skolor jag sökt till så man inte ångrar sitt skolval sen :/ Men är riktigt pepp, vill böörja nu!

Ikväll har vi haft gäster så jag har hjälpt mamma o Raffe lite :) Är sjukt trött nu, nannedax big time (A)

Imorron blir de sjöbomarknad med Ems :) o hälsa på älskling lite extra eftersom han åsså e i sjöbo o jobbar (A)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0