Jag vill iväg o träna!

Idag har jag tillbringat dagen med att klippa min hund, korthårig har han blivit.. klippte iaf 10 hela cm av pälsen! Blev faktiskt riktigt sööt, ser ut som när han va valp.. fast i STORT format :P haha. Skööönt att slippa massa päls nu i sommarvärmen jue :) Resten av dagen har jag tillbringat på stranden med Natalie, myys! Förrutom att solen gick i moln typ precis när vi kom :/ Sååå typiskt! Men våra hundar verkade ha kuul iaf ;D

 
Hamlet & Callie

Tänkte sticka iväg på friskis & svettis och sedan ta en ridtur med Lysa eftersom min kompis är iväg så undrade hon om jag kunde rida henne medans hon är borta.. fast blir nog icke så. Regnar massa nu iaf :/ Usch o fyy! Hoppas det slutar (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0