Utgång

Trots att allting känns sjukt jobbigt nu.. så va de endån en trevlig kväll med giirlsen igår! Jag, frida och Madde begav oss till breeze för att shaka ass lite ;D Träffade lite folk man kände..men egentligen inte så pepp. Kvällens roligaste upplevelse när frida står med gapande mun o spanar in nån pudding som står o dansar på högtalarna.. haha. Asså seriöst, hon va helt paralyzerad ;P Och madde fick man rädda var o varannan minut från en massa äckliga blattar.. att man alltid ska behöva gripa in ;P Hon har nog inte lärt sig "rör du så dör du blicken" ^^ hahah.
Tänker på dej hela tiden baby, var jag än är o var jag än går :( Du finns alltid i mina tankar <3 vill verkligen inte förlora dej :( Men förstår ju om ditt jobb känns viktigare o allt annat nu. Du betyder iaf oerhört mycket för mej och kommer alltid att göra de! Det minsta jag begär är att vi kan va vänner iaf.. vill inte ha det så här :( <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0