It's complicated..

Hatar när internet inte fungerar :/ Får sno åt mej lillebrorsans dator när han e i skolan..eftersom det bara funkar där :/ Tyypiskt!

Har vatt o handlat med mamma o Ralph idag, köpt tapet o grejer till mitt rum eftersom vi håller på att göra om där..kommer bilder senare (A)
Vatt ett par jobbiga dagar nu :( Tänker på dej hela tiden, du finns alltid i mina tankar var jag än går och vad jag än gör. Men du hör väll av dej när du känner dej redo hoppas jag <3 (A) Försöker göra en massa saker hela tiden för att få tiden att gå fortare. Tredje dagen i rad som jag är ute o joggar nu, känns riktigt skönt :) Och jag har underbara vänner som finns där för mej, hade varit sjukt jobbigt utan er..tack för att ni finns (A)
Va på bio igår med madde..såg it's compicated.. jaa, de e väll lite så mitt liv känns just nu :/ Komplicerat o förvirrande.. men men, filmen var riktigt braa faktiskt.. och rolig :) Tack för en trevlig kväll <3
Nu ska jag snart iväg till stallet, sen blir de en långrunda med Hamlet (A)
Jobba på Arenan ikväll, koncert med Depeche Mode..tydligen något känt band?! I don't know?! ;O :P

Jag älskar dig och kommer alltid att göra, vet att jag har gjort mina misstag här i livet, och de ber jag om ursäkt för. Hoppas du förlåter mig o vi kan gå vidare i livet tillsammans hand i hand. För det är dig jag vill ha och det dig jag älskar och saknar varje dag.




Kommentarer
Postat av: Madde

Hunny, super mys<3

2010-01-26 @ 00:28:17
URL: http://lmjurs.devote.se
Postat av: Anonym

Jaaa (A)<3

2010-01-26 @ 18:02:14
URL: http://emmmzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0