hemkommen från jobb

Har precis kommit hem från Donkan nu.. jobbat 8:30-17:00 idag.. jobbade över 2 timmar, skulle egentligen slutat 15 men alla skulle typ till personalfesten ikväll o ville byta tider hit o dit :P Kände mej inte så sugen på att sticka dit.. måste ändå till stallet o har massa att fixa imorron innan jobb..

Ska snart iväg till stallet en sväng, sen blir de danspass på friskis & svettis med mamma ;) hihi. Tränat varje dag nu..o känner mej så duktig (A) Hah, fick en massa råd av Louie igår på jobb med ;P
Hade sjukt kuul när jag jobbade igår, va ju koncert med Depeche Mode på Arenen..helt okej musik (A) Fick stå i en ny bar som jag aldrig vatt i, ICE Bar på 4:e våningen där jag o en kille som heter Emil skulle jobba..aldrig träffat honom innan heller, men de va skojj! Massa att göra hela kvällen, de enda jobbiga va att hälften snackade danska typ :P Ehh?! o de e jue lätt att förstå?! NOOT. Men jag gjorde mitt bästa (A) Min matte börjar bli bättre, har jue lite småpanik när man ska räkna massa i huvudet..tuur att det står på kassorna hur mycket man ska ge tillbaka (A) o allt stämde efter kvällens slut.. sålde för lite mer än 13000 och fick 100 kr i dricks! Jag är helnöjd :)
Ska jobba på Arenen imorron kväll med och då e det Hockey som gäller! Kommer stå i Trappa upp baren (där har jag inte heller vatt innan..spännande) .. så har ni vägarna förbi så e det bara att komma o hälsa på :)
Det går inte en minut utan att jag tänker på dig, du finns alltid i mina tankar. Undrar om du känner detsamma?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0