det lilla extra, som gör en glad..

För vissa stunder känns bättre än andra..

Blev ingen kassaträning ikväll på jobb :P Istället fick jag stå på beställning själv med Ab som hjälp i köket..gick riktigt braoo! Sålde över budget under 2 timmar o hade typ ingen waste (A) Alla beställningar som kommer in i driven kommer jue upp på en tavla och kassan ropar vad dom har beställt så gäller det att ha lagom mycke klart hela tiden utan att gästerna ska behöva vänta och innan det hinner bli gammalt! Va braoo teamwork ida iaf ;)

Efter jobbet tog jag intiativet till att laga lite mat..pannbiff ;P jajjemen..första gången..o blev väll helt okej! Nicko verka gilla de iaf :P Har fått för mej att jag ska gå på nån konstig diet.. låg kolhydratsdiet :P o jaa. där finns en massa recept som verkar roliga att prova :P Har jue tränat sjukt mycket senaste veckan.. o börjar faktiskt ge resultat.. tror jag ;O Nämen skönt att ägna lite tid åt sig själv.. mår mycket bättre nu. Har knappt tränat nått det senaste halvåret, efter mallis va man typ helt seeg o alkoholiserad :/ sen blev jag opererad o grejer.. men men.. ändring på de nu iaf! Beach 2010 Here I come ;) hihi.

Har på senaste tid varit väldigt omotiverad när det gäller hästarna också, Musse (hästen som jag har hand om nu) är en väääldigt och jaaa VÄLDIGT gammal man.. 30 bast och helt frisk o kry..de e väll härligt :) Har mest hand om honom nu eftersom jag gjort de så länge. Men egentligen inget kul att komma dit mocka, ta mat och kanske rida en sväng för att han ska få se världen lite :P Och linda som har hästar i samma stall vill gärna att jag rider hennes..men dom e inte igång o sen blir de dåligt väder o så kan man inte rida igen..jobbigt :/
 Blev tillfrågad av en kille förra veckan när jag va ute o red om jag kunde hjälpa honom med hans häst, en Irländare som han tävlat fälttävlan med..så åkte med dit o provred o hon va en väldigt STOR trevlig dam att ha att göra med :P Så imorron blir andra gången jag rider henne och sen kommer det bli mer träningar framöver :) Spännande!



Här är en bild på Chammy som hon kallas.. STORA tjejen ;)


Åhh, guud vilket LÅNGT inlägg detta blev ;O Kändes väll som jag behövde skriva av mej lite :P Har egentligen hur mycket som helst att säga.. kanske inte om detta då. Men skönt ibland att bara få tänka på allting som gör en GLAD istället för tvärtom. skriva om allting som känns skit o hur hopplöst allting är. Genom att tänka positivt så känner jag mej stark, iaf en del av mej.

Ska ut med Hamlet en sväng nu..sen ska jag försöka sova (A)

PUSS <3


Kommentarer
Postat av: Mattias

Ja fan att du måste med gumman!!=) Det var så jäkla bra:D

haha, nej inte en enda faktiskt XD

Men träffade han... vad heter han nu... någon kille som var där nere när vi också var där:P



Puss!

2010-02-04 @ 00:37:29
URL: http://seehwan.blogg.se/
Postat av: Linda

tack så mkt:)<3

2010-02-04 @ 18:31:28
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0