shoppa, me like!

Guuud.. asså.. seriöst, trodde jag skulle dö idag ;O Lyckades hamna på fel sida av vägen..inte kuul :/ Tuuur, att vi INTE krockade!

För övrigt har det vatt en supermysig dag, vatt i malmö o umgåtts med natha o lowa :) Shoppat.. fyndade en kavaj och köpt några tröjor.. behöver verkligen lite nya kläder ;) (Kommer kanske bilder imorron) "lekt kurragömma" på h&m för att försöka få lowa tyyyst och nu e jag sjukt trött ;P Försökt lära Lowa mitt namn.. blev Em-liiiaaaaa ;P haha. Gullunge nr 1 e vad hon e (A)

Nu ser jag fram emot morgondagen! Ska hinna med en hel del.. träning, stallet, träffa giirlsen i lund för att inköpa 20-års present till Sandra och sen kööra rejält med förkrök tillsammans med Roxy innan vi drar ut ;)

Åhhh. LÄÄÄNGTAR!

Seriöst, jag vet inte vad som pågår i mitt huvud just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0