Göra en massa, MASSA idag!

Pratade med morfar på tele för en stund sen.. har vatt fint väder o sol hela veckan! Hoppas verkligen de håller i sig nu när jag ska komma ner o hälsa på (A)

Hade en supermysig kväll med Roxy igår.. lagade Thaigryta med ris.. Jaa, jag kan faktiskt laga mat (A) hihi. o de blev väldigt lyckat ;) Bildbevis sen jaa ;P o lyxa till de med lite kladdkaka efteråt.. ibland får man unna sig nått gott ;) 

Gjort en hel del idag.. tatt bort min hårförlängning, färgat håret, joggat och e sjukt sugen på att klippa mej (A) Suugen på nått nytt.. men vet inte vad?! Får se.. kanske blir de en tur till frisören senare idag.. lr om jag exprimenterar lite själv hemma i badrumet ;) Nu ska jag snart iväg till Lund, måste till Forex o växla pengar.. Euro ska de va ;) Träffa lite vänner för fika o lite allmänt mys :) Gymmet i eftermiddag, träning, bada Hamlet, PACKA! Jaaa, listan kan göras hur lång som helst! Får väll se vad jag hinner med ;D

hörs Laaater! Ciaooo ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0