Duktiga jag (A)

Har känt mej så duuuktig idag! Städat en massa och fått fint på mitt rum.. har träffat Roxy en stund för senaste uppdatering om allt "skvaller" hahah ;) och gjort en massa som behöver göras.. har hunnit med ALLT helt enkelt (A) o hääärligt känns de!

Nu lääängtar jag bara tills de ska bli helg ..det vill säga när mitt Mcdonalds pass imorron e över, prick kl 16:00 ;) Ska på 20-års fest på kvällen med lite förfest hos mej innan..kan jue va skönt med krypavstånd till lokalen ;P haha ^^ Och på lördag har jag deejt med Roxy! Yeees, då e hon bara min ;) Får väll se vad vi hittar på för kuul! SKÖNT med en helt ledig helg som man kan se fram emot (A) :)

Nu ska jag snart iväg till min stora irländare (A)

Ville bara säga att jag verkligen försökt allt, men verkar inte som du bryr dej längre. Jag hade hopp, jag trodde på oss och jag hade inte gett upp. Men efter dessa veckorna vet jag inte vad jag ska tro längre. Jag har varit ledsen och sårad och nu orkar jag inte mer. Det är upp till dig nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0