du va mitt allt

Kuul att bli väckt typ 07:10 ..(lr jaa, försökte sova iaf) av att lillebrorsan anfått försöker cykla efter bussen som han missat och ber mej köra honom till tåget som ska gå 07:26 :/ Seriöst så kändes det som om jag fortfarande sov när jag körde dit.. sovit max 3 timmar inatt kanske.. helt slut :/ O nu ska jag iväg till stallet innan jobb kl 10 och sen fest ikväll..

Kändes underbart, men samtidigt sjukt jobbigt igår. Att bara få krama om dej gjorde så att jag aldrig vill släppa taget igen. Att lämna dej kändes som något av det värsta jag har gjort. Att se sin andra hälft försvinna. Vi har så många trevliga minnen och önskar verkligen att de va som förr. Tror att det kunnat bli så om vi båda verkligen försökt. Men kanske bäst att det blev såhär iaf?! nää, känns inte så :( för saknar dej sjukt mycket. Förstår verkligen hur mycket du har haft att göra.. jag kommer alltid att finns här för dej när du behöver någon. Ska ge det lite tid.. att tänka. Du betyder mycket <3 Förlåt.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Jaa, klart att du ska med nästa färja Emelie!! det ryktas om en 80 timmars färja i april!;D

btw, ska du med upp till Ullis??? isf får man kontakta henne snarast!=) jag vill ha med dig upp Emme!!!!



Pusspuss

2010-02-06 @ 10:56:04
URL: http://seehwan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0