Alla hjärtans dag

Kom hem för ett tag sedan.. vatt i S Sandby med tjejerna för lite alla hjärtans dags mys (A) Spelade Fia med knuff.. haha. o precis när jag e på väg att vinna smiter linda före.. bara för att tärningen aldrig ville som jag ville :/ Spelar ingen roll.. så länge madde förlorar o de gjorde hon.. världens bääästa förlorare.. NOT ;P haha.

Va på 20-års middag hos Sandra igår.. sen utgång på Breeze :) Hade ganska roligt.. tills dess att vi skulle hem. Morgontåg o buss e inte riktigt min grej. De va verkligen droppen asså..



Biomys med Roxy i fredes :) Såg valentinesday.. brao film! Men lite halvt deprimerande med tanke på att den dära perfekta dagen aldrig blir av.. inte som de e nu iaf :/ Visst hade det vatt mysigt med en pojkvän och att bara ha en romantisk kväll tillsammans sådär (A) (så som det brukade vara) men men, haft supertrevligt med tjejerna och vi vet att vi alltid finns för varandra.. i vått o torrt! Mina små rötts <3

Living on a dream.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0