Tiden bara springer iväg..

Nu blir det plugg.. inte blivit så mycket eftersom andys föräldrar var här igår och vi hade en jättetrevlig kväll med mat och vin :) Och under dagen var jag på hundutställningen på Stockholmsmässan.. stod o tittade på bedömningen av Am Cocker och blev nästan tårögd när jag tänkte på min älskade lilla kille nere i skåne :( Åhh, vad jag saknar att ha hund!

Hugo Boss som till vardags kallas Zimba är världens häftigaste namn till världens finaste katt har nu bott hos oss i 2 veckor och verkar trivas som fisken i vattnet. Han springer efter en som en liten hund, älskar att krypa upp i soffan nära en, är väldigt lekglad och älskar när vi får besök.. nu ska vi plugga och mysa vidare (A)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0