Träna på Balance!

Åhh, vad jag är träningssugen!

Lyckligt lottade är vi elever på privatskolan för hud & spa då vi har ett superfint gym i samma byggnad som skolan där vi får träna för rabatterat pris ;D Fick en guidetur på den superfina anläggningen av min alldeles egna personliga tränare idag som man har tillgång till några gånger! Jag blev förälskad!


Lyxigt omklädningsrum med hårfön, fina duschar och alla möjliga hårvårdsprodukter som man får låna..

Har nog aldrig sett så många rullband och motionscyklar innan. Men fanns typ 80 st iaf om jag inte minns fel..

Samt 3 olika gym pluuus gruppträningslokaler!

Är ni sugna att kolla in deras hemsida så finns dom på www.balancetraining.se
Tyvärr mina kära skånevänner så finns dom bara i Stockholm (A)

I LIKE THE BIG CITY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0