Stockholm

Här kommer en liten uppdatering från Stockholm! Dagen har tillbringats med sovmorgon (A) sedan stallet med Malin (Raffes dotter) och hjälpt henne under träningen :) Skojjsigt!

Kollade på bil igår, men va inget vidare.. dålig i växellådan.. KNARR, KNARR! Inte okej :/

Imorronkväll blir det hemfärd mot skåne igen.. Blir ett stopp i Sövde o kolla bil (A) Spännnande :)

Jobba fredag morgon kl 8-17.. åhh, vad jag inte ser fram emot att gå upp så tidigt :/ Blir säkert att cykla dit åsså eftersom jag inte har nån bil :/ PÅ Fredeagskvällen blir det 21 års fest hos Mathias med Madde som medfestarinna ;) haha. Kommer bli skojj! Och börjar inte jobba förrän 17 lördag! I LIKE ;D

Nu ska jag faktiskt snart soova! Tidigt.. joootack, jag VET! meeen, sängen skriker verkligen efter mej! (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0