Stängning på Mcdonalds

Vad ska man säga? Den ena stängningen blir aldrig den andra lik ;P Idag.. blev vi nog alla lite överraskade att allting gick så pass fort att vi tom hade lite tid över till uppfyllnad osv. Brukar annars va meegastress.. de hinner vi inte o inte de! Men inte idag ;) Braa jobbat teamstängning! ;)

Har invigit mina nya cykellampor på min midnattstur hem som endast tog 20 minuter ;) Måste vara för att jag slap den jäkla motvinden jag hade till jobb.. för då tog de hela 40 min istället ;P haha. Och jaa, det känns att man e ovan vid att cykla så pass långa sträckor! ;O Verkligen!

Känns som hela denna dagen har varit ett eeenda långt träningspass! Cyklade till arbetsförmedlingen imorse för att gå på möte, men skulle tydligen vänta en halvtimme eftersom dom hade krångel med sitt datasystem.. palla sitta där. man har väll vettigare saker för sej ;P (sa att jag hade brått till jobb.. vilket jag också hade senare :P) tränade nä jag kom hem.. jaa.. sånn grymt jobbig tränings dvd ;P gymkortet har ju gått ut så får köra på de nu ist ;) sen fixa frukost o cykla till jobb ;P Har garanterat cyklat mer än en mil idag iaf! ;P Och kan garantera att träningsverken sm jag har i rumpa, lår och armar kommer kännas ännu värre när jag vaknar imorron och måste förbereda mej på ännu ett "motionspass" till jobb ;O :P

Tacka vet jag Mcdonalds morotskaka som jag vågade på mej att smaka idag, har ju trots allt rört mej en del! Och åhh så god den va :O



Pratat med pappa ikväll (A) Åhh, vad det var längesen. och åhh vad jag saknar dej :( Har nog snart gått 1 år sen jag träffade dig sist, kan man tänka sig vad tiden går fort. Men ändå inte. Ska kolla billiga resor till Thailand nu iaf o hoppas att jag kan komma o hälsa på snart! I looove u daddy <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0