Skönt med sovmorgon..

Jaa, blev så pass lång sovmorgon att jag inte hann med tåget som jag skulle ta för att möta madde i Lund kl 13 ;O Mamma kom hem en stund senare, så tog bilen o mötte upp "yrpottan" madde som inte ens såg att jag kom :P haha ;) Haft en riktigt trevlig dag på stan faktiskt! Fikat o hört en o annan chokerande berättelse som jag nog ska hålla för mej själv ;O (A) haha. Vissa har det tydligen jobbigare än andra ;P haha.

Blev ett väldigt långt besök i Lund pga min lilla försening.. så väl hemma fixade jag till lite mat ..haha. Åt makrill för första gången i hela mitt liv! O vet ni vad?! de va faktiskt ganska gott ;O Så blir väll makrill med till jobb imorron dåe (A) :P

Kvällens hundkurs gick mycket BRAAA! Agility på schemat idag.. där vi skulle träna tunnel, hinderkombinationer och targets vilket Hamlet tyckte va oerhört kuul o han skötte sej galant ;D Target är när man lägger ut ett tex ett lock, frizbee lr liknande på marken och man ska få hunden att trampa på det så att man sedan kan använda det i avståndsbelöning :) skojj, skojj!

Ska ta o duscha nu innan jag kryper ner i sängen.. Lång dag imorron, jobba på Mcdonalds 15-23:30 och ska cykla både dit o hem .. vilket är en mil typ iaf. Pepp?!  ehh.. not. :/

Du ska veta att jag saknar dej! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0