Celebration

Hemkommen från jobb fär ett tag sedan. Skulle jobbat 13-22:30, men min skiftledare gjorde en deal med mej  att jag fick sluta en timme tidigare om jag började en 30 min tidigare imorron så skulle jag ta min "stängning" av lobbyresturangen imorronbitti istället eftersom Henke va sjuk och hon ändå ta öppningen ist för honom.. Så hur det ser ut när vi kommer dit imorron bitti e ju bara vi som vet eftersom ingen annan e där ;) hih.

Alltså cykla redan halv 7 imorron.. NOTERA att de e en halvmil :O 7:30-13:00 ..och mycket TIDIGT på dygnet ;P Skönhetssömn nu kanske?

Stallet och Agilitykurs med Hamlet på kvällen.. Åhhh, vilken rolig födelsedag! ;D HAHA? Man blir jue trots allt bara 1 år äldre.. vad finns det att fira? Mer än SYSTEMET ;) (A) 20 TACK!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Grattis på födelsedagen! Hoppas det blir en bra dag trotts jobb m.m.. :D

2010-04-26 @ 15:09:45
URL: http://rosafe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0