Träna, träna, träna..

Wihoo!! Då var man igång med träningen igen, första gången jag gymmade idag på typ 2 månader! Känns det braa lr?! ehh, JAA..fast jobbigt ;P men men, lite tufft får det väll va i början :P hihi. Ska nu sätta igång på allvar ;)

Dagens planer e dåe:

Gymma - vilket jag redan gjort ;)
Långpromenad med hundarna
Stallet
- Ta en "härlig" ridtur i de blåsiga vädret :S
Åka till Center Syd - Behöver ett par gympaskor ;O
Provjobb @ nya The Klubb(gamla chokladfabriken) - Bartender, JAADÅ! :) 





Sen så får jag väll besök av Andy efter att han slutat jobb för att se om jag sköter mej ;) haha!! Får väll hoppas de går braa, e jue premiärkväll för Club Mojito! Kan jue kolla in deras hemsida www.clubmojito.se 
Ikväll ska det göras Mojitos?! jaadå ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0