förkylning..

Idag har jag inte alls mått bra :/ har varit allmänt seeg..legat i soffan halva dan.. haft meegaont i halsen så att jag knappt kan prata lr andas :/ o fabror doktorn hade sagt förra veckan att jag va frisk..rekomenderade att jag skulle käka halstabletter :/ hmm?! har iaf inte funkat än :/ Imorron ska jag åka till apoteket med mamsen o köpa allt möjligt för att "förkylingen" ska försvinna..hoppas jag hittar nått som funkar xD

När jag väl väl orkade..så begav jag mej till stallet, hade bestämt med Roxy att vi skulle ta en härlig ridtur med hästarna..kuul med sällskap för en gångs skull o va ju längesen vi sågs <3
Ska ha hand om Lindas hästar tis-tors så ska få lite hjälp av Roxy då åsså förhoppningsvis, fett skojj :D Annars
kan de ju ta lite tid när man har 5 hästar att sköta..


Musse & Piraten som vi va ute med idag :)

Imorron kommer Andy hit ;D 2 nätter utan honom, o jag saknar ihjäl mej! De e inte lätt när man e kääär (A)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0