En fullspäckad helg..

..Ja det kan man väll kalla det!
I lördes var det kulturnatten i Lund och jag och Andy var även bjudna på middag i Lund tillsammans med min släkt "ett knasigt litet gäng med sjukt kass humor som e omöjlig att förstå ibland" :P Hade en trevlig middag där det bjöds på god mat o dryck..jaadåå..gratis e GOTT! lr hur? ;)
Strax efter middagen kom Natha o gjorde oss sällskap, drog sedan till Jalles en sväng :)

På söndagen tog jag och Andy oss en lång återhämtning..har för mej att vi sov gaaanska länge :P På kvällen åkte vi på bio för att se "Flickan som lekte med elden" ..braa faktiskt..fast att jag föredrar engelska filmer så har faktiskt Steig Larssons filmer varit riktigt bra :) såg jue "Män som hatar kvinnor" tidigare i veckan som verkligen är en sevärd film..hemsk! men riktigt spännande..



Idag har allting gått i snigelfart..har försökt planera den kommande veckan..vilket kommer se ut ungefär så här: (Än så länge iaf)

Tisdag: Doktorn 11:50, Möte 15:00, träffa Natha sen träffa Andy :)
Onsdag: Möte 14:00, Jobba som ledsagare 16:30, utgång med Nathas arbetskamrater?(Vi får väll se hur de blir..)
Torsdag: Jobba Modevisning 18:00
Fredag: Utgång och bowling med tööserna :)
Lördag: släktmiddag

Jaa, man behöver inte jobba på heltid för att det ska hända en hel del faktiskt ;P o än så länge har jag inte fått reda på om jag jag ska jobba i helgen lr inte..får väll se hur de blir med de (A)´

Nu e de väll dax att sova om man ska orka med något imorron (A)
Gooonaatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0