duga

Mötet i malmö igår angående produkten verve verkade mycket intressant och kan nog va en bra investering :) Kommer berätta mer om det någon annan dag!

Idag va jag på möte med min personliga jobbcoach i Lund, gick igenom hur jag ska få ett intressant cv som ska fånga läsarens intresse och ska jobba lite mer på att lägga in meriter. Så får väll se hur de går :)

Skulle jobbat som ledsagare imorron men ridlektionen hade blivit inställd så min elev fick följa med mej till mitt stall istället, hääärligt när man får se någon annan bli så glad :)

Sen ikväll blev det en härlig kvällspromenad med Hamlet och mycket lydnad..gick faktiskt riktigt bra :)

Imorron blir de ingen modevsning..mamma behövde tydligen ingen hjälp :/ Och mitt rum behöver verkligen städas + lite övriga delar av huset :O Så måste fixa de..har ju gäster som ska komma på besök..

Ibland känns det som vad man än gör så e det aldrig bra nog..


Kommentarer
Postat av: Arne

Keep up the good work hun!

2009-09-23 @ 22:35:26
URL: http://rosafe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0