Dags för en uppdatering kanske xD

Kan berätta att det har hänt en hel del sedan jag skrev sist..har haft fullt upp..därför jag inte hunnit skriva! Men men ..här kommer iaf en liten uppdatering av senste nytt ;P

Har fått jobb på The Klubb - jobbade även förra lördagen vilket sick suuper ;)


Har varit på massa möten med arbetsförmedlingen och fått personlig jobbcoach.. nu ska de fixas jobb ;)


Haft 4 underbara månader med Andy <3 Älskar dej!


Morfar har fyllt år..så mycke som 74 .. börjar bli en gammal man nu ;P


Åkt cabbe
en vecka när Andys föräldrar va bortresta ;P hah..ni skulle sett hans min..såg ut som ett barn på julafton xD

Har provridit en häst som jag kanske ska bli fodervärd på..


..Jaa, det har hänt en hel del faktiskt ;)

Idag har jag sovit hyfsat länge ;P Ska snart iväg till stallet..ska försöka hinna rida så många hästar jag kan idag, ta en liten träningsrunda.. sen kommer Andy ikväll <3 MYYS jueee ;)

Ciaaao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0