fredag

Idag har faktiskt varit en braa dag :) Red en sväng med hästen imorse..inte ridit på 3 veckor nu pga operationen :/ Så härligt att få ta ut honom en sväng.. min gamle Musseman som faktiskt är hela 29 år nu..guuud vad tiden går fort.. 11 år har vi spenderat tillsammans (A) och mer ska det bli!

Va däremot sjukt trött på jobb :/ men kämpade mej igenom 4,5 timmar ..tuur att man har roliga medarbetare på jobb iaf ;P

Haft filmkväll och massa tjejsnack med Ems ikväll.. inte setts på evigheter jue :( Men de får de bli ändring på..jag jobbar ju alltid när alla andra e ute o umgås.. har försökt att planera lite inför nästa helg..hihi (A) får se om de går att fixa med jobb bara ;) Kommer bli en helgalen kväll i helsingborg isf :D


Bild på mej o Ems från Roxies student i somras (A)

Emelie skulle på halloweenfest imorron o frågar:
Ems: Kan man vara en skolfröken?
Jag: Skolfröken?!
Emelie: Man skulle haft några glasögon..
Jag: Ehh..ska du va en skolfröken?!
Emelie: kan måla mej vit i ansiktet med blod vid munnen..
Jag: Du får ju va nått porrigare än de..du ska väll inte skrämma iväg killarna ;P Jag har den perfekta outfiten ;)
Emelie: vad?
Jag: Ska visa dej..

Tror ni får passa er för Ems The Devil imorron ;P haha.. porrvarning ;O

Imorron blir en LÅNG dag! Ska jobba på Donkan 8-17 sen som bartender på Chokladfabriken 23-05..ladda batterierna för en HELDAG!

Nannedax o ut med hunden nu..
Puss & Goonatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0