uppdrag hundklippning

Fick i uppdrag att klippa Molly (hunden som jag passar dagligen) någon dag jag hade tid..och idag har jag ägnat ett x antal timmar..nää..kanske inte riktigt :P men mycket tid åt att klippa henne. Aldrig klippt engelsk cockerspaniel förut..utan bara amerikansk. Hittade en trimbeskrivning på nätet som jag följde o hon som har henne blev supernöjd o sa att hon skulle rekomendera mej till andra :) hihi, skojj jue!

Före och efter bilder kommer senare :)

Resten av dagen har jag ägnat i stallet, har varit ute o ridit med Kerstin..eftersom vi bara hade teori på ridskolan igår ..o hon blir så glad när hon får rida :)

Nu ska jag iväg till älskling (A) han e ledig ikväll för en gång skull..så vi ska ha lite filmkväll o hemmamys vid teven :) <3

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0