Inte som planerat?

Nää..inte perecis!
Idag skulle vara en lugn o skön dag..Andy va "ledig" o vi skulle umgås, rummet skulle städas (vilket verkligen behövs) o tänkte hinna med lite annat.

Men NÄÄÄ.. Klockan 8:30 blir man väckt av att Lina från McDonalds ringer o undrar var jag håller hus ..snackar om att jag ska jobba.. själv e man yrvaken o fattar inte alls vad hon snackar om :S "Kommer inte ihåg att jag skulle jobba idag... hmmm?" Har ju inte haft ett fungerande internet på ett tag.. o när de väl börjar fungera så e inte Mctime stället att hänga på precis för att se eventuella schemaändringar :S OOOPS!
Så kom till jobb sådär 1 ½ timme senare än vad jag skulle ;P Skulle egentligen jobbat 8:00-15:00 men blev 9:30-14:30 ..fick sluta lite tidigare åsså för att hunden va hemma själv o familjen va bortrest :)

O Andy som tog ledigt för (min skull) (A) Förlåt Älskling :( <3

Blev vaccinerad idag mot den nya influensan som den heter med ett fint ord ..lr också svininfluensa ;P ..för exakt en timme sen! Gjorde bara lite ont då, men känns braa nu :) Får se hur de blir sen ikväll o imorron..

Ska snart iväg på ledsagarjobb, blir hoppning med Kerstin idag :) O Andy ska följa med som sällskap ..ifall jag få ont i armen (A) hihi. Slipper jag sitta på läktaren själv o frysa iaf ;)

höörs!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0