ingen lust alls..

Hamnade till sist hemma hos andy igår o tillbringade natten där :) Så fort han släppte in mej genom dörren ringde min mobil o jag kunde inte hitta den :/ Kanske inte så braa precis utanför dörren till hans föräldrars sovrum..vill ju inte att dom skulle bli väckta mitt i natten ;O Brorsan hade tydligen undrat varför jag hade försvunnt mitt i natten ;P Skummis! Sakna mej väll ;)

Har vatt en mysig dag iaf :) Vatt en runda i stallet för ett tag sen o nu ska jag snart iväg på ledsagarjobb.. 18:30-21:00..

Världens mensvärk o ceeepeont i ryggen har jag fått :/ får se om jag klarar jobba imorron.. skulle ringa chefen imorron bitti o se hur jag känner mej då! Tråkigt egentligen eftersom jag skulle vara bartender under idol på malmö arena :( Men vi får se..inte roligt att jobba när man inte mår bra ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0