hänt i veckan...

Gjorde om designen på bloggen för ett tag sen som ni kanske har märkt.. tyckte att det var dags för en förändring ;) Den andra kändes lite för somrig nu när vi närmat oss mörkare årstider och headern passa med allt vad min värld hör till.. lr det mesta som jag tycker är meningsfullt iaf ;P

Denna veckan har jag börjat rida igen, inte gjort det på evigheter pga operation o sen vaccination som gjorde att man mådde så jäävla dåligt :/ Men nu e jag iaf igång igen :) Håller på att träna min kompis häst Dinky, en 10 årig valack som flyttades från ridskola pga att han var nervös och smått otrevlig att hantera :/ Så nu ska vi se om det kan bli häst av honom :)
Han har redan blivit medgörligare när vi rider ut, dvs han stannar inte lika mycket för allt eller försöker vända och gå hemåt vilket är BRAA :)
Idag provade vi även på lite galopp, men han har fortfarande inte riktigt orken för att kunna hålla en korrekt form så vi får fortsätta trava tills han får upp kondisen mer ..det vill även säga min kondis ;P hahah. inte den bäästa precis om man säger såå :D Men de ska de snart bli ändring på!

Igår va jag på mitt sista möte hos min jobbcoach för att fixa klart mitt CV och nu e de nästintill perfekt, bara ut o leta heltidsjobb nu då så får vi se om jag får nått napp! ;P

Nu ska jag iväg på ledsagarjobb, teori på ridskolan idag och äta tårta..inte helt dåligt jobb man har ;) hihi.

Vi höörs! Ciaooo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0