En helt vanlig dag på Donkan

Då e man nyss hemkommen från jobbet ...
jobbat 12:00-21:00 på Donkan idag.. lååångt och skitdrygt pass :/ haha..o jag gjorde bort mej lite halvt ;O Har nya headsett som man har på beställning o jag e ju inte riktigt van vid dessa :/ Så när jag skulle prata med mina kära medarbetare om hamburgaren skulle vara med eller utan lök så sa jag det i Mcdriven..tryckte fel knapp o hela grejen ekade lixom o där stod jag o babblade i Mcdriven medans folket i bilarna satt något förvirrade :/ :P heh.. lite halvt pinsamt jaa! ;) 
Man hinner inte göra något innan jobb (iaf inte om man vill få sin skönhetssömn) och man hinner inte göra något efter .. :/ med andra ord så e typ hela dagen förstörd!

Trött som jag va imorse så snoozade jag en timme :/ Jaa, jag har en tendens att stänga av klockan hela tiden o sen somna om..tror jag gör de i sömnen typ :S Men stängde av den till sist..för andy verkade lite småsuur för att den ringde hela tiden ;O ;P
Så allt som skulle göras imorse får jag ta ikväll efter jobb istället..dvs kila iväg till stallet för att mocka, ta mat och fodra min lilla (STORA) häst (A)

Ska skynda mej nu så kanske jag hinner hem till Andy sen också om han inte ska jobba (A) Känns så tomt utan honom :(

Ciaooo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0