EXAKT 2 veckor kvar till Mallis idag!

E lite dålig på att uppdatera bloggen! Men haft ganska mycket att göra i veckan..  pappa åkte till England i onsdags och mamma kom hem från Frankrike igår! Jobbat lite och tis, ons, fredag när jag varit ledig så har jag varit på körskolan o pluggat :/ Uppskrivning på fredag jue ;O

Har träffat Andy såklart med <3 Träffats i princip varje dag nu.. tycker om dej sjukt mycket (A)

Va med Ems igår, hade lite myskväll..kollade film :) Ska försöka fixa så att jag får in en "ledig helg" med lite fest innan jag drar utomlands ;D

Idag har jag jobbat 12:00-17:00..riktigt seegt sista timmen ..inte alls mått bra :/ Illamående, huvudvärk, skakig .. och sjukt seeg :/
Sov lite när jag kom hem o försökt ringa jobb angående imorron..om jag kommer eller inte :S Tror inte att jag kommer palla en hel arbetsdag med tanke på hur jag mått idag :/ ska dessutom jobba 10:00-18:00, 8 timmars pass e inget vidare :/ Får ringa direkt imorron bitti o snacka med dom..

Idag e det dessutom EXAKT 2 veckor kvar tills jag åker till Mallis! Det e sjukt vad tiden går fort :O Har faktiskt inte tänkt på resan alls på sistone :S Finns så mycket annat som nästan känns viktigare..vill inte lämna allt här hemma, vännerna, familj, djuren, pojkvännen :/ Men samtidigt ska det bli skönt med lite semester..och 3 veckor e ju inte så lång tid..om jag nu inte bestämmer mej för att stanna kvar..vet inte riktigt vad jag vill längre :S Men ska bli gaaalet skojj iaf ;D Träffa lite nytt folk, sola, bada o blanda drinkar ;) NAJJS JUE!

Att fattas en vän är som att fattas en del av sitt hjärta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0