Mina fötter gör ont..

Nu e jag hemma igen och tillbaka efter en "hektisk" kundkväll. Kom ju dit megatidigt. .typ 2 timmar innan kunderna skulle börja komma och jag kunde inte förbereda förrän affären hade stängt .. så där satt jag i nån timme o dryga :/ Tuur att nån svarade på sms iaf ^^ (vissa andra e ju sånna dissare ;P) inga namn nämnda ;) Så nån sysselsättning hade jag :P När kunderna väl kom så va det dax för lite servering med nån rälig laxbakelse (som dom verkade gilla betydligt mer än vad jag gjorde :P) och dryck. Sen fick jag springa rundor o hjälpa alla modeller med kläder o grejs o sen springa o ställaiordning med kläder o hjälpa kunder resten av kvällen :P Efter att ha sprungit rundor i högklackat i typ 5 timmar så e man ganska trött i benen, så när dom sista kunderna gick vid 21 så va jag glaaad :D haha :P

And på måndag e det dax för samma grej igen. .om jag nu pallar ;P Gör ju det för mammas skull typ ;)

Kom på att idag, så är det EXAKT 1 månad tills jag fyller år :) fast 19 e en tråkig ålder, händer inget spec ..bara 1 år äldre ;P Fast däremot låter 20 helt gammalt ^^

Har även upptäckt att min ekonomi denna månaden ser verkligen inte bra ut :O 801 kr i lön ..woohoo! Jobbade typ 2 gånger förra månaden :/ lite mindre bra kanske. Och denna månaden har jag arbetat som en gnuu. .men dom pengarna få man ju inte förrän nästa månad ..tråkigt nog :P Får väll ta lite extra från kontot. .får ju ändån igen de nästa månad..förhoppningsvis! and lite födelsedagspengar på de ..hade ju inte heller vatt fel ;)

Imorron ska jag övningsköra med mamsen, sen blir de lite shopping på Centan! Måste jue spana in deras NYA skoäffär Deichmann ;D okeej?! Jag e en skoogalen människa ..sooo ;)

Natti natt folks ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0