Ännu en stängning avklarad!

Nu är jag precis hemkommen ifrån ett långt pass på mcdonalds. Jobbade stängning idag, 2:a gången nu! Och börjar faktiskt få någorlunda koll på vad som behöver göras :) Fixade även beställningen gaaanska bra idag, förutom när henke gick på rast (svikare) o det blev värsta ruschen med mej helt SJÄLV i köket :O ahhh!

För övrigt så har helgen vatt suuper :) Hade de lite festligt  här hemma med tjejerna i fredes ;D killarna behöver inte ens nämnas :O satt typ i soffan o segade medans vi sjöng med våra härligaste singstar röster ;) hahaha. NAJJS ;D

Lördagen blev en helgalen kväll med natha ;D som började med förfest hos mej och sen utgång i malmö :)

Söndagmorgonen tillbringades bakis i Lund på intagningsprov till agilitykurs med Hamlet efter typ en timmes sömn :O Jag va såå PEPP! Sen återträff med mina kära tjejer från klassen som jag inte sett på evigheter :) myys <3


haha, najjs min ..men de bjuder vi på xD

Ibland så blir allting man gör så himla fel.
tror att jag är ett typiskt exemplar av en sådan människa.
Ibland önskar man att man kunde spola tillbaka tiden
kanske skulle allting vara annorlunda då
men ibland är det försent
att önska...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0