Värdelöst

Igår vilket skulle bli en rolig fredagkväll, blev inte riktigt som vi hade tänkt. Nää, va faktiskt riktigt hemsk, lr nää hemsk va den jue inte :S Hade våra roliga stunder o så. .men så mycke tråkigt inblandat. Hade världens bästa förfest hos mej, jag & natha ..haha ;P Där vi gjorde brorsan o hans kompisar sällskap .. tror inte att han skämdes för oss?! ;O haha. När vi kom till malmö, så drog vi till Ice :) o träffade dom "vanliga" som vi alltid träffar där typ .. :P Drog till choklad sen, fick gratis inträde och garderob av en "bekant" vi träffade på vägen. .NAJJS :) Sen börja mitt hår typ brinna ;O haha. Fråga inte hur jag lyckades. .men jaa :P Ingen skada skedd .. allt e kvar ;) haha. Resten av kvällen e väll history .. känner mej bara så jäkla trött på allt o alla.. pallar inte med en massa spel bara..
Känner mej sjukt besviken, men mest på mej själv :( Vad hade jag trott egentligen?!
Men vad spelar det för roll egentligen..
Jag vet inte längre.
U tell me.

It's time to move on..

Marco, tack för igår! räddaren i nöden ;)

Jobba idag 16:00-21:00 :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0