Men bra jag e på att hitta då?! ;)

Idag så försov jag mej :O som vanligt! Jag som skulle gå upp tidigt o träna o så. .men nehe :/ Får nog gå o lägga mej lite tidigare om kvällarna ..så kanske man e pigg när man vaknar sen ;) haha. Va ute me hundarna en sväng imorse, min egen lilla Hamlet o Molly som jag e dagmatte till ^^ Stack till stallet, sen klippte Hamlet ..eftersom han såg ut som en överväxt hårboll i hela huvudet :O hahah.


Hamlet & Molly

Träffade även Linda en stund idag med ;D Käkade tacos, MUUMS!
Sen blev de lide brått, skulle på hundkurs ..o hade tusen saker som man skulle ha med sej! Snabb o välplanerad som jag e så missar jag bussen som jag skulle ta för att kunna va där i GOD tid :O Så fick ta nästa, vilket jag borde ha hunnit till kursen ..om jag bara hittat var den skulle vara ?! :S Ehh, flyttad till Stora Harries IF ..e inte de samma sak som Harrievallen ?! :S EHH, tydligen inte! Jajja, gav iaf upp o cykla hem igen :P Dahh! Vad lack man kan bli  ;(
Mamma hade vatt på ikea o köpt en ny matta till mej! Jättefin "vit" (näää, cremefärgad..som inte passar in) o fluffig ;D Men men, ska ändån måla om på rummet snart så kommer bli hur bra som helst när allt e klart! ;D

Torsdag imorron, EN dag närmare helgen ;) Har lovat mamma att åka med in till jobb imorron, så måste verkligen upp tidigt så jag hinner med hästarna o allt annat innan dess! Ska jag nog klara av ;) hihi.
And på fredag åker mamma till stockholm o e borta tom måndag ;D wiihoo! Party party ;) Näämen får se! Madde kommer iaf hit o e någon annan sugen på fest så får dom ju gärna höra av sej ?! ;P

Så många tankar o känslor, jag vet inte..


Kommentarer
Postat av: eelinjohanssson

okej :) roligt att du röstade! :)

2009-03-11 @ 23:01:10
URL: http://eelinjohanssson.blogg.se/
Postat av: Jimmie & Kingeling

tack för tipset :) gud så söta dina cockrar är :) både eng och am.. Skulle vilja ha massa päls på Kingen me.. men han är för stor för uställning så jag har inte direkt någon motiviation att sköta så mycket päls..

xoxo Jimmie & Kingeling

2009-03-13 @ 12:35:32
URL: http://kingeling.blogg.se/
Postat av: Jimmie & Kingeling

hehe, jaaså :) Det förstår jag, till och med Kingens "korta" päls blir jätteskitig när det e dåligt väder.. Freestyle tycker jag är den roligaste av de sportet vi håller på med, så kul att få göra nästan som man vill.. Tyvärr är Kingen inte lika duktig på tävlingar som på träning, efetrsom man då inte får ha godis med x)

2009-03-13 @ 14:39:38
URL: http://kingeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0