En fullspäckad helg

Idag så känner jag mej väldigt trött. Har inte haft mycket ork att göra nånting vettigt. Va ute och joggade en sväng med Hamlet imorse, sen har jag i princip sovit tills de va dags att göra sej iordning för jobb som jag inte alls va pepp på :S Tuur att jag inte skulle jobba så länge, bara 17:15-20:15 :) De hemska va att jag missade bussen när jag skulle till jobb bara..så fick cykla saatan för att hinna dit i tid. Ringde o sa att jag nog blev sen iom att de va motving åsså..men väl framme så stämpla jag in PRICK 17:15 ;) Jag va väll snabbare än vad jag hade trott ;P haha :D

För övrigt så har det varit en fullspäckad men rolig helg! Va ute med Natha i lördags och hade riktigt skojj, de kvittar vad vi än gör så har blir de alltid lika roligt känns de som :D Dagen efter va däremot lite värre ..lr jaa..har nog vatt segast idag :P Kom hem ganska sent lördagsmorgonen. .och jag kan stolt meddela att jag överlevde hela dagen på jobb ;) Va lite seeg o flummig. .(säkert inte nykter^^) men avslutade ändån kvällen som "kökets stjärna" enligt Tanja ;) Då vi va ensamma i köket när det kom 2 busslast med 40 pers vardera som skulle beställa mat ;O och Sanga stackaren va själv i kassan. .men men..de klara vi braa ;D and innan jag skulle hem så fick jag en välförtjänt hallonmuffins av Tanja! MUMS :)

Även resten av veckan känns ganska fullspäckad, e ledig imorron och onsdag ..men har ändån ganska mycket planerat. Har körlektion imorron 7:45, fattar inte hur jag ska palla gå upp så tidigt:/ Sen ska jag in till malmö en sväng, träffa några kompisar som jag inte sett på aslänge :) :O
På onsdag har jag hundkurs på kvällen o innan dess ska jag träffa Linda för lite qualitytime;D
Torsdag kväll så ska jag åka med mamma till hennes affär och hjälpa henne när hon ska ha modevisning, vilket iof e ganska skojj och FREEDAG e jag tack o lov ledig ;D woooohooo!

Ja, nu e det väll bäst att jag kryper ner i sängen så att jag orkar upp imorron ;O Tror inte min körlärare blir så glad om jag försover mej ;O

Goodnight folks;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0