Så vad gjorde jag i helgen dåå ?

Idag har jag vatt suuperflitig på jobb ;) producerade burgare från 12:00-19:15 utan att få några trötta "jag pallar inte jobba mer" inslag :P haha. men vi har ju faktiskt ganska skojj @ Donkan. .de blir jue vad man gör de till :P Och jag har faktiskt bestämt mej nu att jag ska börja jobba lite mer ..TYP "heltid" där lr nått ..för då mååste jag lära mej lite mer. .o slipper göra typ flere 1000 bigmac på en dag ..trots att jag faktiskt ÄR proffs på det ;) dessutom blir de mer money :D wooohoo!
Även om jag jobbar i mamsens affär dom flesta av mina lediga dagar ..så blir de lite smådrygt när de inte finns nått som händer  ..tiden går jue så sjuukt SAKTA dåe :P Speciellt när man e van vid att jobba i typ 180 xD

För övrigt så har helgen varit ganska najjs!
spenderade lite Qualitytime . .me Natha i fredes ;) Utgång i malmö ..till en väldigt tom chokladfabrik :O Där vi laddade upp med lite gratisdrinkar från Andy the bartender ;D o fritt inträde hade vi minsann med! (andys förtjänst) Resten av kvällen tillbringades på ICE, haha! Där de va ett jäkla massa snackande med en sjukt heet vakt :O haha. Vi hade skojj älsk <3

Så vad händer efter att man har druckit nån cider och typ EN gin & tonic?!
Man kan ju inte alltid se nykter ut! lr ? HAHAHA XD

På lördagsmorgonen blev det mycke sömn :D haha :P  me tanke på att vi kom hem sådär lagom sent. Innan de blev dax att hinna med hästana innan jobb på donkan 17:00-21:00 ..kändes lite halvseegt! Själv på beställning ;O Och jag blir inte alls förvirrad när man hör någon prata i headset samtidigt som någon annan försöker prata med en :P haha. Nää, Inte ALLS xD antar att jag kommer vänja mej så småningom :P

Nu ska jag sova:)  Upp tidigt o släppa ut hästana imorron!

/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0