Städning på G ;)

Idag har jag haft projekt STÄDNING, haha! Och det är minsann inte lätt, tänkte rensa ut min garderob med allt som inte används ..så att jag får lite ordning ..o nu har jag rensat ut 1/3 av allting ..typ. Och alla kläder får fortfarande inte plats :O Vet inte var jag ska göra va allt :S Får väll föröka att lägga det iordning så gott de går sålänge! Ska åka o kolla på ny STOOR garderob i nästa vecka :D Najjs!

Varför e det alltid så att man blir megaröd när man solar nere på badet?! Nått skummt med deras solarier. . ser typ ut som en kräfta :P o de gör man inte i kävlinge ^^ dahh! Haha, tuur jag solade ida o inte imorron ..så hinner det förhoppningsvis lägga sej lite tills på fredag ;P

Hundkurs med hamlet ikväll, inte alls pepp längre. .känner mej sjukt seeg..

U turn my world upside down...

Kommentarer
Postat av: Linda

ah okej :/ asså jag e kvar hos Rickard .. För du sa att du kasnke skulle vara med Andy, df stannade jag kvar .. Hoppas vi kan ses på fredag ist:)

2009-03-25 @ 20:07:46
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: Linda

älsk, vi kan inte ses imorron ska jobba imorron:O Puss<3

2009-03-26 @ 18:47:00
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0