74 dagar kvar till Mallis ;)

Hade utsläpp idag, så drog ner till stallet så fort jag vaknade ..som va sådär vid 10 :P Lite sent kanske. .men men tror inte hästarna tog nån skada av de! Kan inte dom åsså ta sovmorron nån gång ;O Tog ut alla 4, utom Piraten ..de fick bli en ridtur först :) Har varit jätteseeg med ridningen sen vi fick Hamlet ..kunde ju inte ta med honom som valp då han varken kom på inkallning eller orkade med så långa turer. Och i vinter har vädret helt enkelt varit för dåligt :/
Men nu ska jag minsann börja träna varje dag, precis som innan :) Hamlet fick följa med idag, första gången han e med när jag rider Piraten! Gick super ..och inkallningen funka perfekt :D Yeahh, jag tror äntligen att jag har lyckats få lite ordning på min hund :P

Ska snart sticka till gymmet en sväng hade jag tänkt. . skulle egentligen hjälpa mamma på sista modevisningen ikväll. Men hon sa att de inte behövdes. .jag SLAPP ;P haha. Skönt att va hemma själv lite utan att ha henne tjatandes omkring. .hon kan faktsikt va jobbig ibland xD Och hennes pojkvän behöver jag inte ens nämna. .e så hiimla trött på honom :/ Bara försvarar mamma hela tiden och försöker bestämma över mej :/ De funkar inte så nää!
Jag saknar pappa <3 Blir säkert att jag inte träffar honom förräns jul :( åker ju till magaluf i sommar, o hinner inte träffa honom innan dess.. Får väll se om jag kanske drar dit ett tag efter att jag kommit hem..

Fick flygbiljetten från barskolan idag :D Åker från köpenhamn lör den 13 juni 16:30 med 8 andra, varav två stycken som jag träffat innan :) Och vi är framme i Mallis 2 timmar innan dom som reser från Stockholm ;P
Åhh, va jag LÄÄNGTAR! Kommer bli en sjuuukt rolig sommar ;D
Bara 74 dagar kvaar! Ja, jag har faktiskt räknat ;)

Måste snaka med jobb om hur jag ska göra i sommar. Semesteransökningen ska va inne senast 1 april. .de e i övermorgon :O Och fattar absolut ingenting av de man ska fylla i :S Får nog åka dit o snacka me dom imorron. tror inte man kan få ledigt hela sommaren :/ Vet ju inte hur länge jag stannar på mallis ..i värsta fall får jag väll säga upp mej. Brukar inte vara några problem att tidigare anställda börjar igen ;P Jag e ju trots allt proffs på att göra bigmac ;) HAHA!

Vänskap betyder allt <3


Kommentarer
Postat av: Linda

tack tack. då får vi väl se om e blir lugg:D

2009-03-31 @ 11:31:58
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0